marți, 14 iunie 2011

Uscătorul de legume-fructe



Hotărât lucru, emisiunea Peak Moment ar trebui importată peste tot în lume, nu show-urile stupide gen "Dansez pentru tine" şi... şi celelalte, ştiţi voi mai bine. În episodul acesta, invitatul este Mark Cooper, un tip simpatic cu o fermă de două hectare şi o grămadă de idei interesante.

Una dintre ele mi s-a părut demnă de a fi preluată: uscătorul de legume-fructe. Practic, este o instalaţie de tipul zero-energie, pe care vă las s-o descoperiţi, şi care-i permite lui Mark să dezhidrateze surplusul din livadă şi grădina de zarzavat, păstrându-l apoi timp de ani de zile în stare perfectă. De urmărit, de priceput, de aplicat...

6 comentarii:

  1. E chiar ce cautam! Foarte faina treaba cu uscatul fructelor si legumelor!
    Am mai vazut episoade din emisiunea asta. Cred ca si la noi in tara ar fi chestii interesante de invatat de la cei care mai pastreaza obiceiuri din batrani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba postare! Tot blog-ul are informatii exceptionale! Felicitari! Daca ai dori sa colaboram intr-un fel, schimb de bannere sau alta idee, cu toata bucuria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ligia, avem un fond important de idei comune. Categoric putem face un schimb de bannere. Mail-ul meu este riliescu2000 at yahoo dot com. Scrie-mi, daca esti buna, si vedem detaliile.

      Ștergere
  3. Nu am mai citit cu atata nesat un blog, de multa vreme. Si nu m-am amuzat atat de tare demult, citind despre lucruri absolut serioase. Este fenomenala combinarea asta intre talentul de a scrie si mesajul textului. Rar gasesti atatea lucruri interesante la un loc: talent la scris si informatie "sustenabila" cu adevarat. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Liana Nicolae, ma bucur foarte mult ca-ti place abordarea textelor de pe blog. Tot ce-mi doresc este sa nu te dezamagesc in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Radu,
    Savurand informațiile din Articolele Ligiei (minunate si precise, foarte utile ) am ajuns la postarea ta, pe care o găsesc f folositoare mai ales ca azi vara am încercat sa usuc surplusul de mere si roșii . Merci !
    As vrea sa ti urmăresc publicațiile dar nu reușesc sa vizulizez ( pe tel am citit) si numele blogului tau.
    Mulțumesc tuturor care faceți ceva pentru binele tuturor

    RăspundețiȘtergere